0
 
 
 

Tobulumo link!

Titulinis / Apie mus / Kokybės politika
Kokybės politika


 

 

Kokybės politika

Tikslas:
  • Auditavimą atlikti pagal akreditavimo įstaigos, sertifikavimo įstaigos bei standartų keliamus reikalavimus
  • Organizuoti mokymus pagal klientų poreikius
  • Išsilaikyti tarp lyderių Lietuvoje ir plėsti rinką užsienio šalyse


Strateginiai uždaviniai, veiklos kryptys:
  • Nuolat tobulinti kokybės vadybos sistemą pagal LST EN ISO 9001:2015 standarto reikalavimus
  • Nustatyti ir prognozuoti klientų poreikius, įsisavinti auditavimą pagal naujus standartus.
  • Tobulinti paslaugų teikimo metodiką, derinant ją su sertifikavimo įstaiga
  • Sistemingai kelti visų lygių darbuotojų kvalifikaciją
  • Siekti efektyvaus ir stabilaus organizacijos darbo
  • Užtikrinti kiekvieno darbuotojo atsakomybę už paslaugų kokybę ir už savo darbo kokybę pagal pareigas ir kompetenciją
  • Visą turimą informaciją tvarkyti vadovaujantis Bendruoju duomenų apsaugos reglamentu bei nacionaliniais teisės aktais.


Vadovybės įsipareigojimai:
  • Sudaryti tinkamas ir saugias darbo sąlygas darbuotojams kokybiškai ir našiai dirbti, užtikrinant socialines garantijas ir geranorišką savitarpio supratimo atmosferą
  • Pripažinti darbuotojų nuopelnus, kūrybinę iniciatyvą ir skatinti juos siekti aukštesnių rezultatų
  • Suteikti sąlygas idėjų ir pasiūlymų realizavimui, įvertinant jų praktinę naudą
  • Kreipti ypatingą dėmesį parenkant darbuotojus ir keliant jų kvalifikaciją
  • Mokėti atlyginimą atsižvelgiant į darbo rezultatus
  • Kasmet peržiūrėti kokybės politiką, kad ji nuolat išliktų tinkama


  Generalinis direktorius                                       Vytautas Pivoras

                                                                                                                

  2021-01-16